artykuł nr 1

Archiwa

Spółka prowadzi archiwum zakładowe, w którym przechowywana jest dokumentacja związana z działalnością Spółki, w tym z przeprowadzonych kontroli. 

Dokumentacja może być udostępniana na wniosek, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112. 1198).

Wniosek należy złożyć w formie pisemnej, w biurze Spółki.

artykuł nr 2

Rejestr i ewidencja

Spółka prowadzi ewidencje i rejestry stosownie do obowiązujących przepisów prawa:

  1. rejestr pism przychodzących i wychodzących
  2. rejestr uchwał
  3. rejestr kontrahentów
  4. rejestr umów
  5. rejestr faktur
  6. rejestr VAT
  7. rejestr dokumentów księgowych
  8. ewidencja środków trwałych i wyposażenia
  9. rejestr wypadków przy pracy
  10. rejestr czynników szkodliwych dla zdrowia
  11. rejestr szkoleń okresowych
  12. ewidencja odpadów
  13. ewidencja bezdomnych zwierząt i adopcji
  14. książki obiektów budowlanych