Dziś jest Piątek, 18 marca 2022 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

Kunów: DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEGO KOMPOSTERA MOBILNEGO DO PRZETWARZANIA ODPADÓW ORGANICZNYCH DLA SKŁADOWISKA ODPADÓW W JANIKU
Numer ogłoszenia: 416210 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o. , Janik, ul. Borowska 1, 27-415 Kunów, tel. 041 2620669.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego - Gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEGO KOMPOSTERA MOBILNEGO DO PRZETWARZANIA ODPADÓW ORGANICZNYCH DLA SKŁADOWISKA ODPADÓW W JANIKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego kompostera mobilnego do mechaniczno biologicznego przetwarzania frakcji organicznej zawartej w odpadach komunalnych. Komposter winien pracować jako urządzenie mobilne, możliwe do przemieszczania, przeznaczone do pracy na wolnym powietrzu. W zakres dostawy wchodzi ponadto dokumentacja techniczna, gwarancja i przeszkolenie obsługi. Oferowany komposter nie może być prototypem (minimalna ilość wyprodukowanych komposterów tego typu - 3 szt. udokumentowana przez podanie listy referencyjnej z nazwami i adresami użytkowników). Komposter winien składać się z ramy, stanowiącej jego podstawę i umożliwiającej przemieszczanie go po terenie zakładu. Napęd bębna powinien charakteryzować się płynną zmianą prędkości obrotowej, bęben powinien posiadać otwory do załadunku wsadu i opróżniania przetworzonych mechaniczno - biologicznie odpadów. Konstrukcja bębna powinna opierać się na 4-6 komorach, w których następuje mieszanie, przemieszczanie, rozcieranie i rozkład biologiczny materiału wsadowego. Charakterystyka techniczna: - Fabrycznie nowy komposter mobilny do odpadów organicznych, - Oferowane urządzenie nie może być prototypem, - Masa całkowita urządzenia gotowego do pracy nie może przekraczać 20 Mg, - Długość bębna do 12 m, - Średnica bębna do 2,5 m, - Wysokość kompostera do 3,5 m, - Moc zainstalowana max.15 kW, - Bęben kompostera winien posiadać izolację termiczną, - Taśmociąg rozładunkowy z lejem rozładunkowym o wymiarach górnych krawędzi 2,8 m x 2,0 m, taśma podajnika powinna być wyposażona w zabieraki. - Wydajność urządzenia 15-20 m3/cykl produkcyjny materiału wsadowego, minimalnie 3500 Mg wsadu/rok, - Bęben musi posiadać możliwość doładowania komory, co 2,0 - 3,0 godziny, po uprzednim zatrzymaniu bębna. Wyposażenie dodatkowe: Taśmociąg załadunkowy poziomy o zmiennym kierunku przesuwu taśmy o długości 7 m, pozwalający na załadunek 2 komposterów, taśmociąg ten ma zintegrować system załadunku 2 komposterów przy użyciu tylko jednego taśmociągu załadunkowego - wznoszącego. Komposter powinien być wyposażony w dwa biofiltry powietrza procesowego. Kompostowanie odpadów winno odbywać się przy pomocy opracowanego programu komputerowego. Elektroniczny proces sterowania ma uwzględnić bieżący rodzaj materiału wsadowego, a przy doborze odpowiedniego cyklu przesuwu i obrotów bębna zapewnić najbardziej optymalne warunki kompostowania. System sterowania komputerowego zapewnić musi stałe monitorowanie wielkości: - Temperatura - Zużycie powietrza - Prędkość obrotowa bębna Wymagania szczegółowe: - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i dokona jego rozruchu oraz zintegruje z istniejącą instalacją technologiczną. - Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego trzech operatorów w zakresie zasad użytkowania i obsługi kompostera. - Do przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy następujące dokumenty sporządzone w języku polskim: dokumentację techniczną, instrukcję obsługi, instrukcję BHP, kartę gwarancyjną, deklarację zgodności maszyny z przepisami prawa polskiego lub certyfikat CE, a ponadto katalog części w formie rysunkowej, ew. z nazwami części w języku polskim, angielskim lub niemieckim. - Okres gwarancji na urządzenie: co najmniej 24 miesiące od daty podpisania odbioru przez strony. - Wykonawca zapewni dostępność autoryzowanego serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 48 godzin od czasu pisemnego zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni. Oferent musi posiadać serwis zlokalizowany na terenie Polski. - Oferent powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykonawca zapewni przez okres 12 miesięcy przeprowadzenie wszystkich napraw uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie bieżącej eksploatacji z winy personelu Zamawiającego na koszt Zamawiającego i bez utraty gwarancji. Warunki leasingu: - Czas trwania umowy leasingu 36 miesięcy, - Opłata wstępna 10 % wartości maszyny netto, - Wartość wykupu 21 % wartości maszyny netto, - Przewidziana opcja wykupu z prawem pierwokupu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej, - Leasing udzielony będzie w złotych polskich, - Spłata rat leasingowych w ratach miesięcznych o zmiennym oprocentowaniu- stopa bazowa WIBOR 1M ustalony na dzień ogłoszenia przetargu, - Wartość wykupu (netto) rozłożona będzie na 35 rat i płatna razem z ratą leasingową.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00-2, 29.56.69.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw komposterów o wartości minimum 500 000,00 zł każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu ZUO JANIK SP. Z O. O. UL. SIENKIEWICZA 91, 27-400 OSTROWIEC ŚW..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zarządu ZUO JANIK SP. Z O. O. UL. SIENKIEWICZA 91, 27-400 OSTROWIEC ŚW..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ostrowiec Św. 19.12.2011 r.

            

                                                      

INFORMACJA

 

Dotyczy: Rozstrzygnięcia przetargu – wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

            Zakład Unieszkodliwiania Odpadów „Janik” Sp. z o.o. zawiadamia o wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:DOSTAWĘ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO KOMPOSTERA MOBILNEGO DO PRZETWARZANIA ODPADÓW ORGANICZNYCH DLA SKŁADOWISKA ODPADÓW W JANIKU”.

 

W terminie wyznaczonym na składanie ofert wpłynęła 1 oferta:

 

            1. Konsorcjum Europejski Fundusz Leasingowy S.A. Pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605 Wrocław i P.W.O. EKOBUD Sp. z o.o. Modzerowo 49 c , 87-800 Włocławek.

 

Oferta złożona w postępowaniu oceniana była według jednego kryterium – ceny.

Oferta złożona przez w/w firmy była jedyną ważną ofertą złożoną w postępowaniu i uzyskała ocenę 100 punktów.

Wybrano ofertę, którą złożyło konsorcjum firm Europejski Fundusz Leasingowy S.A. Plac Orląt Lwowskich 1 53-605 Wrocław i  P.W.O. EKOBUD Sp. z o.o. Modzerowo 49 c , 87-800
Włocławek.
Osoba, która opublikowała informację: Albert Langa
Data opublikowania w BIP: 2013-10-29 16:14:00

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Albert Langa
Data wytworzenia informacji: 2011-12-08

Liczba wyświetleń: 810

Strona została odwiedzona 350880 razy
Administracja serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies