Dziś jest Piątek, 18 marca 2022 r.
rozmiar tekstu: A A A

Przetarg

UWAGA ZMIANA SIWZ


Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "JANIK" Sp. z o.o. Janik ul. Borowska 1 Kunów 27-415 Polska Tel.: +48 412620669 E-mail: zuojanik@poczta.onet.pl Faks: +48 412620669 Kod NUTS: PL72
Adresy internetowe:
Główny adres: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik/
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Spółka Prawa Handlowego - Gminna
I.5)
Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Gospodarka Odpadami
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego zespołu urządzeń do frakcjonowania odpadów dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów „Janik” Sp. z o.o.
II.1.2)
Główny kod CPV
66114000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej linii technologicznej do frakcjonowania odpadów – zakres zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Wykonawca będzie zobowiązany do: zawarcia umowy leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy;
• przedstawienia obowiązującej i niezmiennej oferty 35 miesięcznych rat leasingowych płatnych zgodnie z harmonogramem płatności przy uwzględnieniu opłaty wstępnej w wysokości 20% wartości urządzeń netto +VAT oraz kwoty wykupu urządzeń w wysokości 20% wartości urządzeń netto + VAT.
• Udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na poprawne funkcjonowanie urządzeń i serwisowanie wliczone w koszty rat leasingu
• Przeszkolenia personelu zamawiającego w obsłudze urządzeń.
• Ubezpieczenia urządzeń w okresie leasingu wliczone w cenę rat leasingowych
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
42996100
43411000
42417200
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "JANIK" sp. z o.o. Siedziba spółki: Janik ul. Borowska 1; 27-415 Kunów
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej linii technologicznej do frakcjonowania odpadów – zakres zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Wykonawca będzie zobowiązany do: zawarcia umowy leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy;
• przedstawienia obowiązującej i niezmiennej oferty 35 miesięcznych rat leasingowych płatnych zgodnie z harmonogramem płatności przy uwzględnieniu opłaty wstępnej w wysokości 20% wartości urządzeń netto + VAT oraz kwoty wykupu urządzeń w wysokości 20% wartości urządzeń netto + VAT.
• Udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na poprawne funkcjonowanie urządzeń i serwisowanie wliczone w koszty rat leasingu
• Przeszkolenia personelu zamawiającego w obsłudze urządzeń.
• Ubezpieczenia urządzeń w okresie leasingu wliczone w cenę rat leasingowych
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Dołączenie druku do oferty nie zwalnia od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o ofertach złożonych w postępowaniu
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 17/10/2017
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 17/10/2017
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:
Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w miejscu składania ofert - Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "JANIK" sp. z o.o. Siedziba spółki: Janik ul. Borowska 1; 27-415 Kunów
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o zapisy art. 24aa ust. 1 ustawy Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (JED) oraz przedłoży na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty i oświadczenia;
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
c) zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy
e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
g) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716);
h) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wskazane w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z 26.7.2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. 2016 poz. 1126)
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a Warszawa 02-676 Polska Tel.: +48 224587801 E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1 Wykonawcom oraz innym osobom, których interes doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługuje prawo wniesienia Odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej na zasadach określonych w dziale VI ustawy dla postępowań o wartości większej od kwoty o której mowa w art.11 ust.8 ustawy. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
2 Ponadto Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej lub czynności zaniechanej do której był zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a Warszawa 02-676 Polska Tel.: +48 224587801 E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
05/09/2017

Zbiorcze zestawienie ofert

 

w przetargu nieograniczonym na:

 

Dostawa w formie leasingu operacyjnego  zespołu urządzeń do frakcjonowania odpadów dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów „Janik” Sp. z o.o.”

 

 

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia łącznie 1.845.000,00 zł brutto.

 

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena brutto

1

Konsorcjum:

Lider: EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.

53-605 Wrocław, pl. Orląt Lwowskich 1

 

Partner: ARCON POLSKA Sp. z o.o.

ul. Baletowa 14, 02-867 Warszawa

1 814 180,38 zł

 

Termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności - zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.


INFORMACJA  O  WYNIKACH

 

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "JANIK" sp. z o.o. Siedziba spółki: Janik ul. Borowska 1;  27-415 Kunów, informuje, że w dniu 24.10.2017 r. o godz. 10:15 odbyło się otwarcie ofert postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa w formie leasingu operacyjnego  zespołu urządzeń do frakcjonowania odpadów dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów „Janik” Sp. z o.o.”

W postępowaniu wpłynęła 1 oferta.

 

Po dokonaniu otwarcia Zamawiający przystąpił do badania i oceny ofert, które zakończono w dniu 07.11.2017 r. o godz. 08:15.

 

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm. - dalej ustawy) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ofertę ważną z najwyższą liczbą uzyskanych punktów złożył Wykonawca:

Numer oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Ilość punktów w kryterium  cena brutto

Ilość punktów łącznie

1

Konsorcjum:

Lider: EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.

53-605 Wrocław, pl. Orląt Lwowskich 1

Partner: ARCON POLSKA Sp. z o.o.

ul. Baletowa 14, 02-867 Warszawa

100,00

100,00

 




Dokumenty do pobrania:
Załącznik 1
Data publikacji: 2017-09-07 07:29:22, Osoba, która opublikowała załącznik: Tomasz Kosiak
Załącznik 2
Data publikacji: 2017-09-07 07:29:43, Osoba, która opublikowała załącznik: Tomasz Kosiak
Załącznik 3
Data publikacji: 2017-09-07 07:29:59, Osoba, która opublikowała załącznik: Tomasz Kosiak
Załącznik 4
Data publikacji: 2017-09-07 07:30:28, Osoba, która opublikowała załącznik: Tomasz Kosiak
Załącznik 5
Data publikacji: 2017-09-07 07:30:53, Osoba, która opublikowała załącznik: Tomasz Kosiak
Załącznik 6
Data publikacji: 2017-09-07 07:31:21, Osoba, która opublikowała załącznik: Tomasz Kosiak
SIWZ
Data publikacji: 2017-09-07 07:33:55, Osoba, która opublikowała załącznik: Tomasz Kosiak
Ogłoszenie zmiana
Data publikacji: 2017-09-21 14:51:29, Osoba, która opublikowała załącznik: Tomasz Kosiak
Informacja dla wykonawców
Data publikacji: 2017-09-21 14:52:14, Osoba, która opublikowała załącznik: Tomasz Kosiak
Osoba, która opublikowała informację: Albert Langa
Data opublikowania w BIP: 2017-09-07 07:26:51

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2017-11-08 09:45:09

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Tomasz Kosiak
Data wytworzenia informacji: 2017-09-07

Liczba wyświetleń: 1044

Rozwiń rejestr zmian strony

  • Został dodany załącznik przez Albert Langa o 2017-09-07 07:29:22
  • Został dodany załącznik przez Albert Langa o 2017-09-07 07:29:43
  • Został dodany załącznik przez Albert Langa o 2017-09-07 07:29:59
  • Został dodany załącznik przez Albert Langa o 2017-09-07 07:30:28
  • Został dodany załącznik przez Albert Langa o 2017-09-07 07:30:53
  • Został dodany załącznik przez Albert Langa o 2017-09-07 07:31:21
  • Przetarg został zaktualizowany przez Albert Langa o 2017-09-07 07:32:06
  • Został dodany załącznik przez Albert Langa o 2017-09-07 07:33:55
  • Przetarg został zaktualizowany przez Albert Langa o 2017-09-07 07:34:12
  • Przetarg został zaktualizowany przez Albert Langa o 2017-09-07 07:45:51
  • Przetarg został zaktualizowany przez Albert Langa o 2017-09-07 07:47:47
  • Przetarg został zaktualizowany przez Albert Langa o 2017-09-07 07:48:26
  • Przetarg został zaktualizowany przez Albert Langa o 2017-09-07 09:03:53
  • Został dodany załącznik przez Albert Langa o 2017-09-21 14:51:29
  • Został dodany załącznik przez Albert Langa o 2017-09-21 14:52:14
  • Przetarg został zaktualizowany przez Albert Langa o 2017-09-21 14:52:31
  • Przetarg został zaktualizowany przez Albert Langa o 2017-09-21 14:54:48
  • Przetarg został zaktualizowany przez Albert Langa o 2017-10-24 14:25:53
  • Przetarg został zaktualizowany przez Albert Langa o 2017-11-08 09:45:09

Strona została odwiedzona 350850 razy
Administracja serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies